Vragen over Utca's Finest winkel (fysieke)

Is er een fysieke winkel?
Ja, er is een fysieke Utca's Finest winkel. Deze is gevestigd in Utrecht.

Kan ik kleding passen in een fysieke winkel?
Ja, van de meeste kledingstukken hebben we een voorraad in de winkel (Kintgenshaven 1, 3512 GX Utrecht). Je kunt in de winkel passen, advies vragen en de juiste kleur en maat in de winkel aanschaffen, is je maat en kleur niet beschikbaar, probeer het op onze webshop.

Kan ik mijn bestelling in een fysieke winkel laten leveren?
Ja, je kunt je bestelling laten leveren en ophalen in de winkel (Kintgenshaven 1, 3512 GX, Utrecht).


Kan ik mijn Utca's Finest bestelling retour brengen in een fysieke winkel?
Ja, de retour bestelling kan worden afgeleverd in de winkel, Kintgenshaven 1 Utrecht.

Zorg voor het volgende:

  • Product moet in onbeschadigde staat zijn

  • Product moet in originele verpakking zijn

  • Neem het volledige ingevulde retourformulier mee (deze krijg je bij je online bestelling)

Verkopen jullie zowel dames als heren kleding?
Utca's Finest verkoopt unisex kleding, dat betekend dat het voor man en vrouw geschikt is. Ook verkopen wij kleding voor kinderen en baby's.

Waar is Utca's Finest gevestigd?
Utca's Finest is gevestigd in Utrecht (Kintgenshaven 1, 3512 GX, Utrecht) in de Sneakerbaas store.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vragen over
Ruilen & Retouren


Wat is het retourbeleid?
Een Utca's Finest bestelling kan worden geretourneerd binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren.
Wij storten geen geld terug en ruilen geen producten als deze niet in originele staat verkeren en in oorspronkelijke verpakking retour worden verzonden. Terugbetalingen bij Sale producten is niet mogelijk. De verzendkosten zijn voor de klant.

Wat is de retourtermijn?
Een Utca's Finest bestelling kan worden geretourneerd binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren.


Mijn kleding is beschadigd, wat kan ik doen?
Mocht het op Utca's Finest bestelde product binnen14 dagen beschadigd zijn en dit is niet veroorzaakt door eigen gebruik neem dan contact op met Utca's Finest klantenservice@utcasfinest.nl onder vermelding van het order nummer.


Utca's Finest zal de manco in behandeling nemen en indien noodzakelijk overleggen met de leverancier van het product. Als de beschadiging veroorzaakt is door een fabricage fout dan krijg je een nieuw product naar keuze (hetzelfde aankoopbedrag). Het is voor ons niet mogelijk om geld terug te storten bij manco’s.


Hoe verzend ik een product retour?

Bij het retour verzenden van een Utca's Finest bestelling is het volgende belangrijk:

  • Geretourneerde producten en de originele verpakking (bijbehorende verpakking) moeten goed verpakt zijn, om beschadiging tijdens retour zending te voorkomen.

  • Voeg altijd het volledige ingevulde retourformulier mee, je krijgt deze bij je bestelling of download hem [HIER].

  • Geretourneerde producten moeten altijd gefrankeerd opgestuurd worden naar ons, ongefrankeerde retourneringen worden niet in ontvangst genomen.

Belangrijk:

  • De kosten voor het retour verzenden van een Utca's Finest bestelling zijn voor de klant en worden niet betaald door Utca's Finest.

  • Utca's Finest stort niet verzendkosten van een bestelling terug als een product geretourneerd is.

  • Utca's Finest is niet verantwoordelijk voor producten die tijdens retour verzending beschadigd of verloren raken.


Naar welk adres moet ik een retour verzenden?

Utca's Finest
Europalaan 20
3526 KS Utrecht


Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb ontvangen?
Als wij de geretourneerde producten hebben geaccepteerd en verwerkt dan duurt het maximaal 14 werkdagen voordat het geld teruggestort is.

Wie betaald de retour verzendkosten?
De kosten van het retour verzenden zijn voor de klant, Utca's Finest betaald deze kosten niet.


Bevestigd Utca's Finest de ontvangst van de retour verzending?
We proberen alle retour verzendingen zo snel mogelijk af te handelen met een maximum duur van 5 werkdagen. Utca's Finest streeft er naar om een e-mail te verzenden als het retour proces is afgerond maar kan dit niet garanderen. Controleer zelf of je het terug te storten bedrag hebt ontvangen.

Waarom zijn de verzendkosten van mijn bestelling niet teruggestort?
Helaas kunnen we niet de kosten van de originele verzending en verpakking terugstorten als je een retour verzending hebt gedaan. Alle terug te storten bedragen zijn minus de kosten van het verzenden en verpakken.


Is het mogelijk een SALE product te ruilen?
Ja, producten uit de SALE categorie kunnen geruild worden. Producten uit de SALE categorie kunnen worden omgezet in een cadeaubon of geruild worden voor een ander product, SALE producten kunnen niet terugbetaald. Het gewenste product wordt gratis door Utca's Finest naar je verstuurd.

Utca's Finest heeft het verkeerde bedrag teruggestort?
Neem contact op met de Utca's Finest klantenservice: klantenservice@utcasfinest.nl


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vragen over Klantenservice

Is Utca's Finest telefonisch te bereiken?
Telefoonnummer: 030-2072204

Wanneer is Utca's Finest bereikbaar?
Bereikbaarheid: maandag tot en met vrijdag van 10.00 – 16.00 met uitzondering van feestdagen.

Op welk e-mail adres kan ik Utca's Finest mailen?
E-mailadres: klantenservice@utcasfinest.nl

Utca's Finest heeft nog niet gereageerd op mijn vraag?
Wij proberen zo snel mogelijk te reageren op vragen die we ontvangen per e-mail. Door drukte kan het zijn dat je niet meteen antwoord ontvangt van Utca's Finest. We streven er op werkdagen naar om binnen 24 uur te antwoorden.

Hoe kan ik Utca's Finest bereiken?
E-mail: klantenservice@utcasfinest.nl – wij streven er naar om op werkdagen binnen 24 uur te reageren.
Telefoon: : 030-2072204 – Bereikbaarheid: dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 – 16.00 met uitzondering van feestdagen.


Bezoek ons:
Utca's Finest (in de Sneakerbaas store)
Kintgenshaven 1
3512 GX Utrecht
Nederland





Vragen over ruilen & retouren

Wat is het retourbeleid?
Een Utca's Finest bestelling kan worden geretourneerd binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren.
Wij storten geen geld terug en ruilen geen producten als deze niet in originele staat verkeren en in oorspronkelijke verpakking retour worden verzonden. Producten uit de SALE categorie kunnen retour verzonden worden maar niet worden teruggestort. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering), van ons terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Indien u een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk terugbetalen (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending)


Wat is de retourtermijn?
Een Utca's Finest bestelling kan worden geretourneerd binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren.


Mijn producten zijn beschadigd, wat kan ik doen?
Mocht het op Utca's Finest bestelde product binnen 14 dagen beschadigd zijn en dit is niet veroorzaakt door eigen gebruik neem dan contact op met Utca's Finest klantenservice@utcasfinest.nl onder vermelding van het order nummer.

Utca's Finest zal de manco in behandeling nemen en indien noodzakelijk overleggen met de leverancier van het product. Als de beschadiging veroorzaakt is door een fabricage fout dan krijg je een nieuw product naar keuze (hetzelfde aankoopbedrag). Het is voor ons niet mogelijk om geld terug te storten bij manco’s.


Hoe verzend ik een product retour?
Bij het retour verzenden van een Utca's Finest bestelling is het volgende belangrijk:

  • Geretourneerde producten en de originele verpakking (bijbehorende verpakking) moeten goed verpakt zijn, om beschadiging tijdens retour zending te voorkomen.

  • Voeg altijd het volledige ingevulde retourformulier mee, deze krijg je bij je bestelling of download hem [HIER].

  • Geretourneerde producten moeten altijd gefrankeerd opgestuurd worden naar ons, ongefrankeerde retourneringen worden niet in ontvangst genomen.

  • Bewaar de track & trace code die je bij hebt ontvangen van het postbedrijf.


Belangrijk:

  • Producten uit de SALE categorie (of waarop een KORTINGSCODE is toegepast) kunnen worden omgezet in een cadeaubon of geruild worden voor een ander product en dus niet worden teruggestort.

  • Utca's Finest is niet verantwoordelijk voor producten die tijdens retour verzending beschadigd of verloren raken.



Naar welk adres moet ik een retour verzenden?

Utca's Finest
Europalaan 20
3526 KS Utrecht


Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb ontvangen?
Als wij de geretourneerde producten hebben geaccepteerd en verwerkt dan duurt het maximaal 14 werkdagen voordat het geld teruggestort is.


Kan ik mijn bestelling terug brengen in de winkel?
Uiteraard is dit mogelijk bij ons in de winkel. Je kan de bestelling inleveren en de terug betaling vervolgens in gang zetten. Wil je een vervangend product kun je deze in de shop aanschaffen of opnieuw bestellen in de webshop, ruilen kunnen wij niet in de fysieke winkel ivm beperkte voorraad.

Zorg ervoor dat de pakbon in bij je bestelling zit. Stel dat je de pakbon niet meer hebt neem dan in ieder geval je ordernummer mee.

LET OP: Je zal niet gelijk het geld terug krijgen. De terugbetaling zal vanuit de winkel door gecommuniceerd worden naar kantoor. Waarna het terug wordt overgeboekt naar de rekening waarmee is betaald binnen 14 werkdagen.


Bevestigt Utca's Finest de ontvangst van de retour verzending?
We proberen alle retour verzendingen zo snel mogelijk af te handelen met een maximum duur van 14 werkdagen.
Utca's Finest streeft er naar om een e-mail te verzenden als het retour proces is afgerond maar kan dit niet garanderen. Controleer zelf of je het terug te storten bedrag hebt ontvangen.

Is het mogelijk een SALE product te ruilen?
Ja, producten uit de SALE categorie kunnen retour verzonden worden. Producten uit de SALE categorie kunnen worden omgezet in een cadeaubon of kunnen geruild worden voor een ander product. Het gewenste product wordt gratis door
Utca's Finest naar je verstuurd.

Utca's Finest heeft het verkeerde bedrag teruggestort?
Neem contact op met de
Utca's Finest klantenservice: klantenservice@utcasfinest.nl

Voor meer vragen neem een kijkje op onze OVER ONS pagina's