Zendingen en retourzendingen

Verzending van uw pakket

Pakketten worden over het algemeen tussen 2 en 4 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden via PostNL met track & trace en aflevering zonder handtekening. Als u de voorkeur geeft aan AFHALEN zullen hier geen extra kosten in rekening worden gebracht. Als u kiest voor PostNL krijgt van ons een trackingnummer waarmee u uw pakket online kunt volgen.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. Behandelingskosten zijn vaste bedragen, terwijl vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, na get verlaten van ons depot is dit niet meer onze verantwoordelijkheid, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen. Kiest u voor kadoverpakkingen zijn hier extra kosten aan verbonden.

Retourzendingen worden alleen in behandeling genomen als er vooraf contact met ons gezocht word en alleen als het retourformulier correct/ naar waarheid is ingevuld.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Vragen over Ruilen & Retouren

Wat is het retourbeleid?
Een Utca's Finest bestelling kan worden geretourneerd binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren.
Wij storten geen geld terug en ruilen geen producten als deze niet in originele staat verkeren en in oorspronkelijke verpakking retour worden verzonden. Terugbetalingen bij Sale producten is niet mogelijk. De verzendkosten zijn voor de klant.

Wat is de retourtermijn?
Een Utca's Finest bestelling kan worden geretourneerd binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling, mits de producten in originele staat verkeren.

Mijn kleding is beschadigd, wat kan ik doen?
Mocht het op Utca's Finest bestelde product binnen14 dagen beschadigd zijn en dit is niet veroorzaakt door eigen gebruik neem dan contact op met Utca's Finest klantenservice@utcasfinest.nl onder vermelding van het order nummer.

Utca's Finest zal de manco in behandeling nemen en indien noodzakelijk overleggen met de leverancier van het product. Als de beschadiging veroorzaakt is door een fabricage fout dan krijg je een nieuw product naar keuze (hetzelfde aankoopbedrag). Het is voor ons niet mogelijk om geld terug te storten bij manco’s.

Hoe verzend ik een product retour?

Bij het retour verzenden van een Utca's Finest bestelling is het volgende belangrijk:

  • Geretourneerde producten en de originele verpakking (bijbehorende verpakking) moeten goed verpakt zijn, om beschadiging tijdens retour zending te voorkomen.
  • Voeg altijd het volledige ingevulde retourformulier mee, je krijgt deze bij je bestelling of download hem [HIER].
  • Geretourneerde producten moeten altijd gefrankeerd opgestuurd worden naar ons, ongefrankeerde retourneringen worden niet in ontvangst genomen.

Belangrijk:

  • De kosten voor het retour verzenden van een Utca's Finest bestelling zijn voor de klant en worden niet betaald door Utca's Finest.
  • Utca's Finest stort niet verzendkosten van een bestelling terug als een product geretourneerd is.
  • Utca's Finest is niet verantwoordelijk voor producten die tijdens retour verzending beschadigd of verloren raken.


Naar welk adres moet ik een retour verzenden?


Utca's Finest
Europalaan 20 unit
3526 KS Utrecht


Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb ontvangen?
Als wij de geretourneerde producten hebben geaccepteerd en verwerkt dan duurt het maximaal 14 werkdagen voordat het geld teruggestort is.


Wie betaald de retour verzendkosten?
De kosten van het retour verzenden zijn voor de klant, Utca's Finest betaald deze kosten niet.


Bevestigd Utca's Finest de ontvangst van de retour verzending?
We proberen alle retour verzendingen zo snel mogelijk af te handelen met een maximum duur van 5 werkdagen. Utca's Finest streeft er naar om een e-mail te verzenden als het retour proces is afgerond maar kan dit niet garanderen. Controleer zelf of je het terug te storten bedrag hebt ontvangen.


Waarom zijn de verzendkosten van mijn bestelling niet teruggestort?
Helaas kunnen we niet de kosten van de originele verzending en verpakking terugstorten als je een retour verzending hebt gedaan. Alle terug te storten bedragen zijn minus de kosten van het verzenden en verpakken.



Is het mogelijk een SALE product te ruilen?
Ja, producten uit de SALE categorie kunnen geruild worden. Producten uit de SALE categorie kunnen worden omgezet in een cadeaubon of geruild worden voor een ander product, SALE producten kunnen niet terugbetaald. Het gewenste product wordt gratis door Utca's Finest naar je verstuurd.


Utca's Finest heeft het verkeerde bedrag teruggestort?
Neem contact op met de Utca's Finest klantenservice: klantenservice@utcasfinest.nl